Cartela.ro

Ghid complet servicii relații cu clienții Telekom

Serviciul de relații cu clienții Telekom poate fi contactat prin telefon, e-mail, fax sau poștă, oferind multiple opțiuni pentru a-ți rezolva problemele.

La fel ca și ceilalți furnizori de telefonie mobilă, internet și televiziune din România, Telekom îți permite să faci sesizări telefonic, prin e-mail sau folosind formularul de contact online.

Dacă preferi să eviți apelul la call center, poți trimite un e-mail, care, în multe cazuri, se rezolvă mai rapid decât prin telefon. Astfel, nu vei mai fi nevoit să aștepți să fii preluat de un operator, evitând sunetele de așteptare. Iată cum poți contacta serviciul de relații cu clienții Telekom.

Iată care sunt opțiunile tale ca abonat al rețelei Telekom:

  1. Apel telefonic:
    Sună gratuit la 1234 din rețeaua Telekom sau la 021.404.1234 / 0766.12.1234 din alte rețele, serviciu disponibil 24/7. Poți naviga prin meniul robotului pentru a încerca să-ți rezolvi problema. Dacă ești abonat, va trebui să te identifici cu un număr de telefon sau CNP/CUI.Meniul telefonic:

    • Tasta 1: Promoții și modificarea abonamentului
    • Tasta 2: Facturi și cost control
    • Tasta 3: Asistență tehnică pentru servicii Telekom
    • Tasta 4: Cereri de instalare, modificarea datelor sau coduri PUK
    • Tasta 5: Reîncărcarea cartelelor prepay
  2. Apel telefonic premium:
    Pentru preluare prioritară, poți apela 0903904903** sau 076ROAMING (0767626464)*** pentru informații despre roaming, tariful fiind de 1.92 Euro/apel.
  3. Sesizări prin e-mail:
    Accesează pagina telekom.ro/contact, completează datele necesare și include codul de client, numărul de telefon și/sau CNP-ul pentru o identificare mai rapidă.
  4. Sesizări prin fax sau poștă:
    Trimite fax la +40219255 sau scrisoare la adresa Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, București.
  5. Facebook:
    Poți face sesizări și pe pagina oficială de Facebook Telekom România (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim:
    Utilizează chatbot-ul Tim pe site-ul Telekom, accesând butonul magenta din colțul din dreapta-jos, pentru a obține informații rapide.
  7. Sesizări prin Telekom MyAccount:
    Creează o sesizare online prin contul tău Telekom MyAccount. Loghează-te, selectează abonamentul pentru care ai probleme, urmează instrucțiunile și, dacă există o avarie în zonă, vei primi o confirmare.

Dacă ești utilizator Telekom și ai nevoie în orice moment să reîncarci cartela ta PrePay, serviciile oferite de www.cartela.ro îți stau la dispoziție la orice oră din zi și din noapte. Accesezi site-ul cartela.ro, adaugi numărul de telefon, suma cu care dorești să reîncarci creditul cartelei SIM, accepți Termenii și condițiile site-ului www.cartela.ro și plătești în siguranță (plată securizată pentru reîncărcarea cartelei).

Îți dorim convorbiri plăcute și cu folos! 🙂

Articole relevante
Cartela.roDigi RomaniaLycaMobileOrangeTelekomVodafone

Începutul școlii: comunicare cu ajutorul telefoanelor cu cartela SIM

Cartela.roVodafone

Numere de telefon pentru asistență Vodafone

Cartela.ro

Roaming. Cum folosesc cartela PrePay in UE

Cartela.roDigi RomaniaOrangeTelekomVodafone

Codul PUK - Tot ce trebuie să știi despre deblocarea cartelei când ai uitat codul PIN