Operatorul de telefonie Digi Mobil a renunțat la cartelele PrePay începând cu 1 iulie. Aceste serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi.
De la 1 iulie nu vor mai putea fi achiziționate cartele noi și nici reîncărca pe cele existente. Ce se întâmplă cu creditul rămas? Acesta va putea fi consumat ca atare sau cheltuit pe extraopțiuni, dar numai până la data de 30 septembrie 2023, termen limită pentru utilizarea creditului.
Informarea oficială transmisă de Digi Mobil clienţilor săi:
„MODIFICĂRI SERVICII PREPLĂTITE.
Stimate utilizator, începând cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi. De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023.
Vă mulţumim pentru încrederea acordată şi vă recomandăm să utilizaţi ţn continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi.
Echipa Digi”
Ce părere ai de această schimbare în oferta de servicii Digi Mobil?